18 de setembre del 2010

EL FOTÒGRAF I LA BELLA.

 El passat mes de juliol em van encarregar realitzar l'enregistrament en vídeo d'un making off" per a la revista DT, la model era la cantant Edurne, la localització la platja de Binigaus, a Es Migjorn de Menorca i el fotògraf, Mario Sierra.
  Sabia perfectament on està Binigaus, mai abans havia llegit la revista DT, ignorava qui era el fotògraf, desconeixia el seu treball, i Edurne em sonava, però no sabia molt bé perquè.

Mario Sierra i Edurne a la platja de Binigaus, Menorca. Juliol 2010.


  Haig de dir que hi ha dies que es poden assaborir, que aquest fotògraf és una persona cordial, amable, amb impecable tracte personal, vam estar conversant entre foto i foto, de Madrid, de Menorca, de fotografia, del seu treball i fins i tot em va revelar algun truc professional...va ser un bon dia.
Arribo a casa, consulto internet i zás!!, "...Mario Sierra és actualment un dels fotògrafs de moda i publicitat més sol·licitats en el panorama espanyol...", un plaer compartir un dia de treball amb aquest home, des d'aquest dia m'agrada seguir-lo a la seva web.

Final de la sessió a Binigaus.

 Per completar la jornada,vaig publicar unes fotos a la premsa local referents a la presència a Menorca de Mario i Edurne.


També va venir la t.v.